måndag 12 november 2012


Nu har jag inte varit inne på några dagar.
Som vanligt rullade veckan på.
Onsdag var som vanligt kurs och motionsdanskväll. Skillnaden denna gång var att innan kursen började så var en reporter från NA i lokalen och gjorde ett "porträtt" av mig. Detta kommer att publiceras måndag den 19 november i NA.
Denna onsdag var det lite färre deltagare i motionsgänget än annars. Det är "solresor" som tar deras tid.
Vi dansade som vanligt. Kom på sen att jag skulle testa om dansarna skulle komma på vilken dans jag spelade en pyttesnutt av.
Och då  menar jag bara en snabbis på introt.
Och vet ni vad,,,,,,de fixade nästan alla.
GULD till er kära dansare.

Jag har också hunnit med att ordna ny spellista till Linde dansklubbs träningsdans i Arenan Lindesberg på torsdag.
Ska bli kul att få leda dem.

Mer rapport om det blir det senare.
På återseende!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar